2009年5月10日 星期日

米 蘭 站 老 闆 住 風 水 屋   4 千 萬 身 家 變 5 億

. 2009年5月10日 星期日

米 蘭 站 老 闆 住 風 水 屋   4 千 萬 身 家 變 5 億


姚君 達 六 年 前 雖 只 是 租 客 , 但 業 主 讓 他 自 行 裝 修 , 「 設 計 我 鍾 意 簡 約 , 加 上 搵 番 幫 我搞 店 舖 裝 修 嘅 公 司 設 計 , 所 以 好 多 朋 友 都 話 我 好 似 將 米 蘭 站 搬 咗 返 屋 企 。 」

[img]http://202.85.162.120/images/next-photos/SuddenWeekly/719/640pixfolder/A719-022/xIMG_9205.jpg[/img]

米蘭 站 老 闆 姚 君 達 ( Byron ) 鍾 情 何 文 田 京 士 柏 山 , 03 年 選 了 一 個 地 下 連 花 園 的 單位 作 安 樂 窩 , 可 惜 業 主 當 時 不 賣 只 租 , 他 入 住 6 年 來 事 業 順 境 , 生 意 愈 做 愈 大 , 店舖 由 入 住 初 時 只 得 三 間 , 至 現 時 連 台 灣 及 北 京 店 共 十 五 間 , 身 家 亦 由 4 千 萬 飆 升 至5 億 , 升 幅 逾 十 倍 。
近 月 金 融 海 嘯 , 姚 君 達 終 於 說 服 業 主 出 售 風 水 屋 , 誰 知 有 隱 形 風 水 師 背 後 出 招 , 抬 價 至 二 千 六 百 萬 , 最 後 他 加 碼 五 十 萬 迫 退 對 手 , 穩 奪 風 水 屋 。


米 蘭 波 子
有時 為 方 便 , 姚 君 達 會 將 市 值 百 多 萬 的 保 時 捷 四 驅 座 駕 停 於 家 門 口 , 座 駕 更 配 上 自 選的 M1LAN 車 牌 , 「 我 唔 敢 自 己 出 面 , 當 時 搵 公 司 同 事 幫 手 去 投 , 我 同 佢 講 , 十 萬 蚊以 下 就 唔 使 問 我 , 結 果 只 需 六 萬 蚊 , 遠 低 過 我 嘅 預 算 , 所 以 覺 得 好 抵 。 」

[img]http://202.85.162.120/images/next-photos/SuddenWeekly/719/640pixfolder/A719-022/xIMG_9348.jpg[/img]


進駐 京 士 柏 山 前 , 姚 君 達 與 家 人 住 在 何 文 田 山 , 他 一 直 希 望 擁 有 一 個 附 有 花 園 的 單 位, 終 於 在 京 士 柏 山 搵 到 , 「 6 年 前 我 就 想 買 , 但 業 主 唔 肯 , 初 時 六 萬 蚊 租 , 後 期 加到 七 萬 五 , 直 至 金 融 海 嘯 , 業 主 想 套 現 終 於 肯 賣 , 點 知 突 然 殺 出 個 程 咬 金 , 好 彩 業主 最 後 都 賣 俾 我 。 」
姚 君 達 兒 子 喜 歡 動 物 , 在 房 中 有 飼 養 青 蛙 , 青 蛙 更 成 了 他 畫 畫 的 模 特 兒 。

[img]http://202.85.162.120/images/next-photos/SuddenWeekly/719/640pixfolder/A719-022/xIMG_9340.jpg[/img]

這個 單 位 最 吸 引 姚 君 達 的 是 這 個 花 園 ,「 喺 九 龍 市 區 好 難 搵 到 呢 類 花 園 單 位 , 有 咗 呢個 花 園 , 屋 企 變 得 好 熱 鬧 , 個 個 禮 拜 都 有 親 朋 戚 友 嚟 燒 嘢 食 或 開 party , 好 開 心 。」

[img]http://202.85.162.120/images/next-photos/SuddenWeekly/719/640pixfolder/A719-022/xIMG_9252.jpg[/img]

業 績 反 增
該 單 位 面 績 一 千 六 百 呎 , 連 同 千 餘 呎 花 園 , 今 年 初 估 價 約 為 二 千 萬 , 但 他 亦 願 意 以 高出 市 價 六 百 五 十 萬 來 買 , 「 千 金 難 買 心 頭 好 , 加 上 住 開 有 感 情 。 之 後 嗰 位 風 水 師 請原 業 主 同 我 講 , 話 加 到 三 千 一 百 萬 , 問 我 賣 唔 賣 。 雖 然 轉 手 就 賺 四 百 幾 萬 , 我 都 話冇 興 趣 。 」
這 位 隱 形 風 水 師 曾 跟 原 業 主 講 , 只 要 入 住 此 單 位 , 屋 主 身 家 會 十年 翻 十 倍 , 「 我 冇 試 過 搵 人 睇 風 水 , 不 過 自 覺 住 落 好 順 利 , 就 算 金 融 海 嘯 , 雖 然 中產 客 少 咗 , 但 闊 太 客 完 全 冇 受 影 響 , 近 半 年 反 而 愈 貴 嘅 袋 銷 情 愈 好 , 營 業 額 仲 有 增長 。 」
姚 君 達 說 自 己 是 百 分 百 生 意 人 , 一 切 以 賺 錢 為 先 , 「 我 開 咁 多 間 舖 都冇 試 過 睇 風 水 , 我 哋 做 零 售 嘅 , 時 間 就 係 金 錢 , 吓 吓 要 等 吉 日 至 開 舖 , 嘥 時 間 兼 冇得 做 生 意 , 點 計 都 唔 着 數 。 」
41 歲 的 姚 君 達 單 是 物 業 資 產 超 過 三 億 , 「 所 謂有 危 有 機 , 我 知 舖 位 有 價 值 , 所 以 04 年 逆 市 以 四 千 萬 買 入 銅 鑼 灣 街 舖 , 依 家 市 值一 億 二 千 萬 , 升 咗 三 倍 ; 另 外 長 沙 灣 、 荃 灣 、 元 朗 及 旺 角 店 亦 是 自 置 物 業 , 再 加 我私 人 店 舖 投 資 , 都 有 三 億 , 另 加 十 幾 間 店 資 產 , 估 計 超 過 五 億 。 」
姚 君 達 ( 右三 ) 今 年 與 好 友 鄭 威 濤 齊 被 主 席 吳 守 基 邀 請 加 入 仁 濟 醫 院 當 總 理 , 他 們 加 入 時 需 先捐 數 十 萬 , 另 每 年 要 捐 數 百 萬 善 款 。 就 職 當 日 無 綫 監 製 錢 國 偉 更 帶 《 美 女 廚 房 》 味之 天 使 到 場 表 演 。

[img]http://202.85.162.120/images/next-photos/SuddenWeekly/719/640pixfolder/A719-022/IMG_1680.jpg[/img]

曾 做 小 販
原 來 坐 擁 五 億 的 姚 君 達 , 二 十 年 前 竟 是 尖 沙 嘴 加 連 威 老 道 地 攤 檔 小 販 , 非 常 草 根 , 「我 讀 到 中 五 就 投 身 社 會 , 試 過 做 小 販 , 擺 地 檔 賣 時 裝 同 手 袋 , 接 觸 好 多 普 羅 大 眾 同基 層 太 太 , 呢 段 經 驗 啟 發 到 我 , 女 人 同 袋 係 分 割 唔 開 。 」 之 後 姚 君 達 認 識 了 一 位 在名 店 做 top sales 的 拍 檔 , 從 此 發 跡 。 「 拍 檔 接 觸 到 好 多 明 星 同 名 媛 , 95 年 我 同拍 檔 搵 章 小 蕙 合 作 搞 賣 明 星 二 手 衫 , 當 時 反 應 好 好 , 後 來 再 同 余 安 安 合 作 , 錄 得 一日 過 百 萬 嘅 生 意 額 , 令 我 體 會 只 要 係 名 牌 , 二 手 都 一 樣 有 市 場 , 接 住 同 拍 檔 開 二 手衫 專 門 店 , 00 年 尾 自 立 門 戶 搞 米 蘭 站 , 依 家 睇 番 , 證 明 當 日 決 定 做 名 牌 二 手 店 係啱 嘅 。 」
現 時 姚 君 達 非 常 睇 好 大 陸 市 場 , 打 算 今 年 在 上 海 再 開 分 店 , 擴 展 米 蘭 王 國 。


[img]http://202.85.162.120/images/next-photos/SuddenWeekly/719/640pixfolder/A719-022/xIMG_9548.jpg[/img]



[img]http://202.85.162.120/images/next-photos/SuddenWeekly/719/640pixfolder/A719-022/9161734.jpg[/img]
過 百 萬 名 袋
人稱 袋 王 的 姚 君 達 , 家 中 隨 時 有 過 百 萬 靚 袋 以 供 他 太 座 平 日 襯 衫 之 用 , 「 幾 靚 嘅 袋 對於 我 來 講 , 都 只 係 一 件 貨 , 好 彩 我 太 太 心 態 同 我 一 樣 , 如 果 全 部 只 求 擁 有 , 條 數 好襟 計 。 好 似 早 半 年 前 , 公 司 返 咗 一 個 價 值 150 萬 嘅 Hermes 頂 級 鱷 魚 皮 白 金 鑽 石 鎖Birkin 袋 ( 右 圖 ) , 我 就 送 俾 佢 , 直 至 前 個 星 期 有 位 闊 太 猛 求 我 賣 俾 佢 , 我 太 太願 意 割 愛 , 仲 話 自 己 擁 有 過 半 年 , 用 過 兩 次 都 唔 錯 。 」


[img]http://202.85.162.120/images/next-photos/SuddenWeekly/719/640pixfolder/A719-022/xIMG_9570.jpg[/img]

限 量 LV
姚 君 達 唔 怕 人 話 佢 市 儈 , 因 為 他 的 珍 藏 , 一 定 要 以 保 值 行 先 , 「 名 牌 之 中 , Hermes嘅 袋 最 保 值 , LV 限 量 版 就 最 當 炒 , 雖 然 有 啲 價 值 約 幾 千 蚊 , 因 為 罕 有 , 有 錢 都 未必 買 到 。 」


[img]http://202.85.162.120/images/next-photos/SuddenWeekly/719/640pixfolder/A719-022/xIMG_9319.jpg[/img]

二 百 萬 靚 錶
姚 君 達 愛 儲 錶 , 家 中 的 珍 藏 市 值 亦 過 二 百 萬 , 「 近 年 鍾 意 古 董 錶 , 比 起 新 錶 , 覺 得 更有 味 道 , 最 緊 要 鎖 定 牌 子 同 型 號 , 不 只 保 值 , 仲 可 以 升 值 , 不 過 我 亦 有 老 貓 燒 鬚 ,金 融 海 嘯 前 以 七 十 多 萬 買 咗 隻 當 炒 嘅 柏 德 菲 臘 , 依 家 跌 到 六 十 幾 萬 。 」


[img]http://202.85.162.120/images/next-photos/SuddenWeekly/719/640pixfolder/A719-022/Picture_42.jpg[/img]

主 人 房 掛 了 這 張 姚 君 達 與 太 太 及 一 對 子 女 的 全 家 福 , 但 他 說 太 座 與 子 女 都 怕 醜 , 不 願 上 鏡 。

[img]http://202.85.162.120/images/next-photos/SuddenWeekly/719/640pixfolder/A719-022/xIMG_9342.jpg[/img]



[img]http://202.85.162.120/images/next-photos/SuddenWeekly/719/640pixfolder/A719-022/9410775.jpg[/img]

吳 佩 孚 : 八 運 最 旺 屋
堪 輿 家 吳 佩 孚 表 示 , 姚 君 達 的 單 位 坐 東 北 向 西 南 , 是 八 運 中 的 最 旺 屋 , 可 由 2004 年行 運 行 到 2023 年 , 加 上 往 京 士 柏 山 需 經 彎 路 , 路 為 水 , 彎 路 為 曲 水 , 較 易 聚 財 。

本文引述:香港高登

0 意見:

張貼留言